شما متقاضیان دریافت ویزا کشور لهستان، باید به سفارت مربوطه این کشور مراجعه نمایید. اما، شما نمی‌توانید در هر روز و هر ساعتی که می‌خواهید به این سفارت مراجعه کنید. در واقع، شما عزیزان باید ابتدا به صورت اینترنتی برای دریافت وقت سفارت لهستان اقدام کنید و سپس، در ساعت و روز مشخص شده، به آن جا بروید. پس از تعیین وقت، شما باید مدارکی را با خود به همراه داشته باشید و در آن جا، به چندین سوال که توسط مسئولین مربوطه پرسیده می‌شود، پاسخ دهید. برای آشنایی با نحوه دریافت وقت سفارت کشور لهستان و مدارک مورد نیاز، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. 


نحوه دریافت وقت سفارت لهستان
همان طور که در ابتدا مقاله بیان شد، شما عزیزان پیش از مراجعه حضوری به سفارت کشور لهستان، باید به صورت اینترنتی وقت بگیرید. در واقع، باید سایت کشور لهستان را یافته و از طریق گزینه‌های مربوطه، برای تعیین وقت اقدام کنید. لازم به ذکر است تا بدانید که دریافت وقت سفارت لهستان، 7 روز کاری طول می‌کشد. لذا، اگر عجله دارید، حتما دریافت وقت این سفارت را به دقایق پایانی واگذار نکنید. پس از ثبت درخواست، شما عزیزان باید مبلغی را به حساب این سفارت واریز کنید که میزان آن را در ادامه بیان خواهیم کرد. 


هزینه دریافت وقت سفارت لهستان، چقدر است؟
شما عزیزان برای این که بتوانید درخواست خود مبنی بر وقت سفارت را ثبت کنید، باید مبلغی را واریز کنید. به یاد داشته باشید که فرقی ندارد که شما تصمیم دارید تا چه نوع ویزایی را دریافت کنید، هزینه تمامی ویزاها یکسان می‌باشد. همچنین، اگر علاوه بر خودتان تصمیم دارید تا برای فردی که به سن قانونی نرسیده است هم ویزا بگیرید، باز هم باید همان مبلغ را واریز نمایید. در واقع، شما برای دریافت وقت سفارت لهستان باید برای تمامی سنین، مبلغی مابین 300 هزار تومان الی 500 هزار تومان را واریز کنید. مبلغ ذکر شده، فقط برای تعیین وقت است و شما برای دریافت ویزا، باید مبلغ دیگری را نیز واریز کنید. 


مدارک لازم برای دریافت وقت سفارت لهستان جهت اخذ ویزا
شما متقاضیان عزیز برای این که بتوانید ویزا خود را دریافت کنید، باید در زمان مراجعه به این سفارت حتما مدارکی را با خود ببرید. در واقع، عدم وجود حتی یکی از این مدارک، سبب می‌شود تا نتوانید درخواست دریافت ویزا خود را ثبت کنید. برخی از مهم‌ترین مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت لهستان، شامل موارد زیر می‌باشند: 
•    شما عزیزان باید تمامی مدارک هویتی خود اعم از: شناسنامه و کارت ملی را با کپی آن‌ها به همراه داشته باشید. 
•    شما متقضیان گرامی باید 2 الی 3 قطعه عکس رنگی 3*4 را که زمینه سفیدی دارد و به تازگی گرفته شده است را با خود به همراه داشته باشید. 
•    حتما باید اصل و کپی گذرنامه خود را که به مدت 6 ماه اعتبار دارد، با خود ببرید.( اگر مدت اعتبار کمتر از 6 ماه باشد، نمی‌توانید درخواست ویزا دهید. )
•    شما متقاضیان عزیز باید به بانک مراجعه کرده و گردش حساب 6 ماه اخیر و تمکن مالی خود را دریافت کرده و در زمان مراجعه به سفارت، آن‌ها را به همراه داشته باشید. 
•    در صورتی که در سال‌های گذشته ویزا لهستان را دریافت کرده‌اید، باید کپی آن را نیز به همراه داشته باشید. 


نکات مهمی که در زمان مراجعه به سفارت لهستان باید رعایت کنید
هم اکنون که به طور کامل با نحوه دریافت وقت سفارت لهستان و مدارک لازم آشنا شدید، بهتر است بدانید که در هنگام مراجعه باید نکاتی را نیز رعایت نمایید. در واقع، شما با دانستن و رعایت کردن این نکات، دریافت ویزا خود را حتمی خواهید کرد. اما، اگر نتوانتید آن‌ها رعایت کنید، ممکن است که دچار مشکل شوید. برخی از مهم‌ترین این نکات که باید رعایت کنید، به شرح زیر می‌باشند: 
•    حتما نیم ساعت پیش از زمان مقرر، در سفارت حاضر باشید.
•    در هنگام مصاحبه، تمامی سوالات را با آرامش و به صورت کوتاه پاسخ دهید. 
•    در طی مصاحبه، با افسر مربوطه با احترام کامل صحبت کرده و پاسخ‌های مرتبط دهید. 
•    حتما لباس‌های رسمی و متناسب پوشیده و به سفارت مراجعه کنید. 
•    مدارک خود را از روز گذشته آماده کرده و به صورت مرتب به مسئول مربوطه تحویل دهید. 


خلاصه مطلب
ما در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان با به طور کامل و مفصل با وقت سفارت لهستان آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که در زمان مراجعه حتما تمامی مدارک ذکر شده را با خود به همراه داشته باشید. علاوه بر این، تمامی نکات ذکر شده را رعایت فرمایید و هیچ گونه استرس و اضطرابی نداشته باشید. اگر در هنگام دریافت وقت با مشکلی رو به رو شدید، نگران نباشید. زیرا، می‌توانید برای رفع آن از همکاران ما یاری بخواهید.