جامع‌ترین خدمات ویزا و سفر به اروپا و سایر کشورها

۲۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

راهنمای وقت سفارت هلند

کشور هلند یکی از کشورهای اروپایی است که شرایط کار و تحصیل مناسبی را دارا می‌باشد. به همین خاطر افراد زیادی هستند که به قصد کار یا تحصیل به کشور هلند سفر می‌کنند و یا برای گردشگری و دیدن جذابیت‌های این کشور اقدام به دریافت ویزای هلند می‌نمایند. اولین قدم برای دریافت ویزای هلند گرفتن وقت سفارت این کشور است. برای تعیین وقت سفارت هلند متقاضیان باید در شهر تهران به دفتر کارگزاری vfs گلوبال مراجعه کنند. در حال حاضر هلند شرایط سختی را برای شهروندان خارجی در نظر گرفته است و افرادی که بخواهند ویزای هلند بگیرند باید مدارک موردنیاز را به‌صورت تمام و کمال آماده و ارائه کنند. در صورت وجود هرگونه نقص یا ایراد در مدارک لازم برای وقت سفارت هلند، ویزای متقاضی ریجکت می‌شود.

وقت سفارت هلند
متقاضیان دریافت ویزای هلند برای گرفتن وقت سفارت هلند باید به وب‌سایت رسمی vfs گلوبال مراجعه نمایند و به صورت آنلاین ثبت نام کنند. پس از ثبت نام به صورت آنلاین مدارک متقاضی بررسی می‌شود و تاریخی برای مراجعه حضوری و ارائه مدارک در نظر گرفته می‌شود. کشور هلند در ایران سفارت دارد، اما کارهای مربوط به تعیین وقت سفارت از دفتر از طریق شرکت vfs گلوبال انجام می‌شود. شرکت vfs گلوبال یک شرکت بین‌المللی است که متقاضیان برای دریافت ویزای شینگن کشورهای اروپایی باید به این شرکت مراجعه نمایند.
 برای گرفتن وقت سفارت هلند متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را ارائه نمایند که در بخش بعدی در رابطه با این مدارک صحبت می‌کنیم.

مدارک لازم برای رزرو وقت سفارت هلند
برای دریافت وقت سفارت هلند مدارک زیر مورد نیاز است.
•    پاسپورت معتبر متقاضی
•    تکمیل فرم درخواست ویزا
•    شناسنامه، کارت ملی و سایر مدارک هویتی متقاضی
•    سند ازدواج
•    عکس رنگی با زمینه روشن
•    ویزاهای قبلی
•    گواهی تمکن مالی
•    گردش حساب سه ماه آخر متقاضی
•    نامه اشتغال به کار
•    دعوتنامه هلند

مراحل تعیین وقت سفارت هلند
مراحل تعیین وقت سفارت هلند پس از مراجعه به وب سایت vfs گلوبال شامل موارد زیر می‌شود.
•    در مرحله اول متقاضیان باید وارد وبسایت vfs گلوبال شوند و به صورت آنلاین ثبت نام کنند. نیاز است که متقاضیان مدارک خواسته شده را با فرمت تعیین شده بارگذاری نمایند و هزینه گرفتن وقت سفارت هلند را پرداخت کنند.
•    در حال حاضر متقاضیان زیادی هستند که به منظور دریافت ویزای توریستی هلند یا سایر انواع ویزای هلند اقدام به تعیین وقت سفارت می‌کنند به همین خاطر همه این افراد باید پس از مراجعه به وبسایت رسمی و تکمیل فرم درخواست بقیه مراحل را به صورت حضوری دنبال کنند.
•     وقت سفارت هلند پس از سه ماه برای متقاضیان تعیین می‌شود.
•    متقاضی دریافت ویزای بلند باید در تاریخ و ساعت مشخص شده به دفتر کارگزاری هلند مراجعه نماید.
•    در روز مراجعه حضوری نیازی به انجام مصاحبه با افسر سفارت نیست و تنها متقاضیان مدارک خواسته شده را به صورت حضوری تحویل می‌دهند.
•    کارهای مربوط به ثبت اثر انگشت و اطلاعات بیومتریک نیز در روز مراجعه حضوری انجام می‌شود.
•    هزینه‌های لازم برای وقت سفارت هلند نیز باید به صندوق سفارت واریز شود. دقت داشته باشید که هر نفر باید هزینه وقت سفارت هلند را به صورت نقدی و به یورو پرداخت کند.
•    پس از بررسی درخواست ویزا جواب ویزا برای متقاضیان ارسال می‌شود.

کلام پایانی
رزرو وقت سفارت هلند برای درخواست ویزای این کشور مورد نیاز است. متقاضیان درخواست ویزای هلند باید برای تعیین وقت سفارت به سایت vfs گلوبال مراجعه کنند. پس از ۲ تا ۳ روز یک وقت مراجعه حضوری برای متقاضیان اعلام می‌شود. متقاضیان حدود سه ماه بعد از ثبت درخواست و تکمیل فرم می‌توانند مدارک مورد نیاز برای ویزای هلند را آماده کنند و به کارگزاری انتخاب شده مراجعه نمایند. ارائه رسید پرداخت هزینه‌ها در مراجعه حضوری نیز مورد نیاز است. لازم به ذکر است که برای گرفتن وقت سفارت هلند نیازی به انجام مصاحبه نیست.
 مدارک لازم باید به صورت رسمی توسط دارالترجمه‌های معتبر ترجمه شده باشند. در صورتی که هرگونه ایراد یا نقصی در مدارک و اطلاعات تکمیل شده توسط متقاضی وجود داشته باشد منجر به ریجکتی ویزای هلند می‌شود. پس از مراجعه به سفارت هلند متقاضیان این مدارک را تحویل می‌دهند و پس از بررسی صلاحیت متقاضی جواب ویزای متقاضی اعلام می‌شود.
 

۳۰ شهریور ۰۱ ، ۱۳:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دیگر باستان

راهنمای وقت سفارت استونی

یکی از کشورهایی که می‌تواند محل خوبی برای زندگی باشد، کشور استونی است؛ زیرا این کشور دارای رشد اقتصادی و منابع انسانی خوبی می‌باشد. بسیاری از سازمان‌های ارزشمند مالی این کشور را جزء کشورهایی می‌دانند که اقتصادی قوی دارد. کشور استونی جز کشورهای آزا اروپایی به شمار می‌رود. این یکی از دلایلی است که افراد زیادی این کشور را برای زندگی انتخاب می‌کنند.
افرادی که قصد دارند به کشور استونی با اهداف مختلف سفر کنند، باید حتما ویزای این کشور را دریافت نمایند. برای دریافت ویزای این کشور اولین قدم این است که وقت سفارت استونی رزرو کنید. تعیین وقت سفارت موجب شده تا افراد در روز و ساعت مشخص به سفارت مراجعه نمایند و از شلوغی سفارت جلوگیری می‌شود. ما در این مطالب قصد داریم تا شما را با وقت سفارت استونی آشنا کنیم.


ویزای استونی
همان طور که اشاره کردیم برای اخذ ویزای استونی باید قبل از هر عملی برای تعیین وقت سفارت اقدام کنید. با توجه به این که کشور استونی عضو پیمان شینگن است؛ بنابراین برای ورود به این کشور دریافت ویزای شینگن کفایت می‌کند. توجه داشته باشید در صورتی که ویزای ملی استونی را اخذ کنید تنها می‌توانید به این کشور سفر کنید و مانند ویزای شینگن نمی‌توانید در کشورهای عضو این پیمان رفت و آمد داشته باشید.
حافظ منافع سفارت استونی در کشور ما سفارت فنلاند است و دلیل این امر این است که استونی در حال حاضر در کشور ما سفارت ندارد. بنابراین افرادی که قصد دریافت ویزای این کشور را دارند باید به سفارت فنلاند مراجعه کنند.


وقت سفارت به چه معناست؟
تعیین وقت سفارت به این معناست که فرد برای اخذ ویزای استونی به صورت انلاین برای دریافت ویزا درخواست دهد. سفارت مورد نظر زمانی را مشخص می‌کند تا فرد در آن روز به سفارت مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه دهد. بنابراین شما با دریافت وقت سفارت در موعد مقرر باید به سفارت مورد نظر مراجعه نمایید. سایر امور از جمله انگشت نگاری نیز در همین روز انجام می‌شود. توجه داشته باشید حتما خود فرد باید برای انجام این امور در سفارت حضور یابد.


وقت سفارت استونی
همان طور که اشاره شد با توجه به این که کشور استونی درایران سفارت ندارد، برای انجام امور مربوط به ویزای این کشور باید از طریق حافظ منافع استونی یعنی سفارت فنلاند برای دریافت ویزای خود اقدام کنید. سفارت فنلاند وظیفه دارد تا تمام امور مربوط به صدور ویزای استونی را انجام دهد.
با تعیین وقت سفارت برای دریافت ویزای استونی در موعد مقرر باید به سفارت فنلاند مراجعه کرده و مدارم مورد نیاز را به صورت کامل ارائه دهید و در نهایت انگشت نگاری انجام شود. بدین منظور شما باید درخواست خود را به صورت انلاین و از طریق ایمیل انجام دهید.
مدارک مورد نیاز جهت تعیین وقت سفارت استونی و اخذ ویزای این کشور


برای دریافت وقت سفارت استونی به مدارک زیر نیاز دارید:
•    تحویل پاسپورت که باید دارای حداقل 6 مهر اعتبار باشد
•    ارائه 2 قطعه عکس رنگی
•    ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه
•    ارائه سند ملک در صورت دارا بودن و ترجمه شده به زبان انگلیسی
•    در صورت شاغل بودن ارائه گواهی اشتغال به کار، جواز کسب و ثبت شرکت
•    در صورت بازنشستگی ارائه گواهی بازنشستگی
•    در صورتی که مشغول به تحصیل باشید ارائه گواهی اشتغال به تحصیل
•    ارائه آخرین فیش حقوقی
•    اثبات تمکن مالی 
•    ارائه گردش 6 ماهه اخیر حساب بانکی
•    ارائه بیمه مسافرتی معتبر
•    ارائه مدارک نشان دهنده رزرو بلیط هواپیما و هتل


اخذ ویزای استونی چقدر زمان می‌برد؟
نمی توان گفت که ویزای استونی به صورت قطعی برای تمام افراد صادر می‌شود؛ زیرا بنا بر دلایلی ممکن است افسر مورد نظر تشخیص دهد که فرد نمی‌تواند ویزای این کشور را دریافت کند و در نهایت درخواست او را رد کند. پس به طور کلی همیشه باید این احتمال را در نظر بگیرید که ممکن است درخواست شما ریجکت شود.
در خصوص صدور ویزای استونی باید گفت که با توجه به نوع ویزای درخواستی متقاضی تقریبا 45 روز کاری زمان سپری می‌شود. به عبارتی از زمانی که درخواست ویزای خود را ثبت می‌کنید تا روز حضور در سفارت و انجام انجام انگشت نگاری، مصاحبه و بررسی مدارک 45 روز کاری طول می‌کشد و این زمان ممکن است چندین روز اضافه و یا کم شود.
در برخی شرایط نیز ممکن است صدور ویزای شما راحت‌تر و سریع‌تر انجام شود. برای مثال در صورتی که شما از طرف فردی در این کشور دعوتنامه داشته باشید امور مربوط به صدور ویزای شما سریع‌تر انجام می‌شود. همچنین در شرایطی که بتوانید وقت سفارت فوری را تعیین کنید تمامی این امور در مدت زمان کمتری انجام می‌شود و ویزای شما صادر می‌شود.
 

۲۹ شهریور ۰۱ ، ۱۲:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دیگر باستان

راهنمای وقت سفارت چک

برای دریافت ویزای جمهوری چک لازم است ابتدا از سفارت این کشور وقت بگیرید. کشور چک دارای مناطق دیدنی زیادی است و از تمام دنیا افراد بسیاری برای گردش و لذت بردن از جاذبه‌های این کشور تصمیم به مسافرت می‌گیرند. این کشور شرایط اقتصادی مناسبی دارد و خیلی از افراد برای کار، تحصیل و مقاصد دیگر برای اقامت در چک اقدام می‌کنند. برای ورود به کشور به هر منظوری ابتدا باید ویزا دریافت کنید. 
برای دریافت ویزا و اقامت در جمهوری چک باید برای وقت سفارت چک درخواست دهید. در ادامه چگونگی درخواست وقت سفارت چک و مطالبی مرتبط با این موضوع را بررسی می‌کنیم. در صورتی که برای تعیین وقت سفارت چک نیاز به راهنمایی دارید، تا پایان این مطالب با ما همراه باشید. 


وقت سفارت کشور چک
همان طور که گفتیم هنگام دریافت انواع ویزا برای ورود به کشور چک نیاز هست تا شما برای گرفتن وقت سفارت چک اقدام کنید. با رزرو وقت سفارت شما می‌توانید در یک زمان مناسب و مشخص شده برای انجام کارهای اخذ ویزا به سفارتخانه بروید. با دریافت وقت سفارت تمامی متقاضیان سر وقت تعیین شده و به طور مرتب بدون هرج و مرج و بی‌نظمی برای دریافت ویزا به سفارت مراجعه می‌کنند.
 گرفتن وقت از سفارت با توجه به نوع ویزای درخواستی شما متفاوت خواهد بود. پس ابتدا باید قصد و نیت خود از سفرتان را مشخص کنید و برای یکی از انواع ویزا که شامل ویزاهای تحصیلی، کاری، توریستی، سرمایه گذاری و... است، اقدام کنید.


نحوه دریافت وقت سفارت چک
رزرو وقت از سفارت چک به دو صورت حضوری و آنلاین برای شما فراهم شده است. اگر می‌خواهید به صورت آنلاین این کار را انجام دهید باید وارد سایت سفارت شوید و اطلاعات خود را وارد نمایید. ساعت کاری سفارت جمهوری چک از هشت و نیم شروع می‌شود و تا چهار و نیم عصر ادامه دارد. برای مراجعه به سفارت این کشور بهتر است بدانید روز‌های کاری آن از یکشنبه تا پنج شنبه است.
دقت کنید در زمان مناسب و مطابق با ساعات کاری سفارت به این مکان مراجعه نمایید؛ زیرا در صورتی که زمان انتخاب شده توسط شما با ساعات کاری هماهنگ نباشد، ممکن است در آن جا کسی برای پاسخگویی به شما حضور نداشته باشد.


اقداماتی که بعد از گرفتن وقت سفارت باید انجام داد
پس از این که وقت سفارت برای شما مشخص شد، لازم است که مدارک مورد نیاز مربوط به نوع ویزای خود را به طور کامل آماده کنید و دقیقا در زمان تعیین شده به سفارت مراجعه کنید. در آماده‌سازی مدارک نهایت دقت خود را به کار گیرید تا اشکال یا نقصی در آن‌ها وجود نداشته باشد. باید توسط دارالترجمه همه مدارک شما ترجمه شده و مهر دارالترجمه هم داشته باشند.
بعد از ترجمه مدارک لازم است که آن‌ها را با توجه به اولویت و اهمیتی که دارند، در پرونده خود قرار دهید. در تاریخ مقرر سر ساعت تعیین شده در سفارت حضور داشته باشید. اگر دیر‌تر از وقتی که به شما اعلام شده در سفارت حضور پیدا نکنید، ممکن است دیگر به شما اجازه ورود ندهند. در هنگام مصاحبه با حفظ خونسردی در کمال آرامش به سؤالاتی که از شما می‌شود، به درستی پاسخ دهید.


پرداخت هزینه‌ها در وقت سفارت چک چگونه است
گرفتن ویزا هزینه‌هایی را در پی دارد و در تاریخی که برای وقت سفارت معین شده است، شما باید هزینه‌های اخذ ویزای چک را پرداخت نمایید. در پرداخت هزینه‌های ویزا استفاده از کارت بانکی ممکن نیست و باید حتما به صورت نقدی این هزینه‌ها را پرداخت کنید. دقت کنید، پول‌های نقدی که با خود به سفارت می‌برید باید به صورت یورو باشند. 


در آخر
مطالبی درباره چگونگی رزرو وقت سفارت چک و اقدامات لازم را در این مقاله بیان کردیم. اما نکته‌ای که در پایان باید به آن اشاره کنیم و بسیار حائز اهمیت می‌باشد، در صورت اخذ ویزا از طریق دعوت نامه تاریخ درج شده در آن خیلی مهم است. این دعوت نامه باید به گونه‌ای باشد که مطمئن شوید در زمان سفر شما اعتبار کافی خواهد داشت؛ بنابراین سعی کنید به تاریخ دعوت نامه توجه بیشتری کنید تا هنگام دریافت ویزا دچار مشکل نشوید. 
 

۲۸ شهریور ۰۱ ، ۱۵:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دیگر باستان

راهنمای وقت سفارت فنلاند

کشور فنلاند یکی از کشورهای اروپایی است که برای اعطای ویزا به شهروندان کشورهای خارجی شرایط سختی را در نظر گرفته است؛ بنابراین افرادی که به‌منظور سفر به کشور فنلاند درخواست ویزا داده‌اند، باید شرایط دریافت ویزای کشور فنلاند را داشته باشند تا بتوانند برای تعیین وقت سفارت این کشور اقدام کنند. یکی از شرایط مهم برای دریافت ویزای کشور فنلاند و تعیین وقت سفارت فنلاند دارا بودن دعوت‌نامه است. افرادی که دارای دعوت‌نامه از یکی از اعضای خانواده یا دوستان و یا دعوت‌نامه شغلی و تحصیلی باشند، به‌راحتی می‌توانند وقت سفارت فنلاند بگیرند و برای ویزا اقدام کنند؛ اما اگر دعوت‌نامه نداشته باشند شرایط دشواری پیش رو خواهند داشت. در این مقاله با بررسی شرایط و مراحل تعیین وقت سفارت فنلاند در خدمت شما هستیم.

وقت سفارت فنلاند
وقتی سفارت فنلاند از طریق دفتر کارگزاری vfs نمایندگی رسمی سفارت فنلاند انجام می‌شود. متقاضیانی که قصد دریافت ویزای فنلاند را داشته باشند، باید ابتدا به‌صورت آنلاین به وب‌سایت vfs گلوبال مراجعه کنند و فرم درخواست ویزای این کشور را تکمیل کنند تا بتوانند وقت سفارت فنلاند را رزرو کنند. متقاضیان پس از ورود به این وب‌سایت باید نوع ویزای خودشان را انتخاب کنند و فرم درخواست ویزا را تکمیل نمایند. پس از تکمیل فرم یک وقت برای متقاضی دریافت ویزای فنلاند تعیین می‌شود و متقاضی باید در ساعت و روز تعیین شده به‌صورت حضوری به دفتر کارگزاری مراجعه نماید و سایر مراحل دریافت ویزای این کشور را دنبال کند.

مدارک لازم برای رزرو وقت سفارت فنلاند
برای رزرو وقت سفارت فنلاند بهتر است متقاضیان ابتدا درباره شرایط اخذ ویزای این کشور اطلاعات کافی داشته باشند. توجه کنید که ارائه دعوت‌نامه برای ویزای فنلاند ضروری است و درصورتی‌که دعوت‌نامه نداشته باشید نمی‌توانید ویزا دریافت کنید. دارا بودن دعوت‌نامه به همراه مدارک مربوط به تمکن مالی و گردش حساب قابل‌قبول متقاضی نیز جز مدارک ضروری است. افرادی که برای ویزای فنلاند درخواست می‌دهند باید حداقل ۲۰۰ میلیون تومان تمکن مالی ارائه کنند و گردش سه ماه آخر خود را به سفارت این کشور تحویل دهند. برای تعیین وقت سفارت ابتدا باید متقاضیان وارد وب سایت رسمی دفتر کارگزاری vfs گلوبال شوند و مشخصات خود را وارد کنند.
 توجه داشته باشید که پرداخت هزینه نیز مورد نیاز است و تمام مدارک باید بدون کوچک‌ترین نقصی در وب سایت بارگذاری شود. پس از ۱۴ روز برای متقاضیان یک وقت ملاقات در نظر گرفته می‌شود و متقاضیان باید در تاریخ مشخص شده به دفتر سفارت مراجعه کنند و مدارک لازم برای ویزای فنلاند را ارائه کنند. مدارک لازم برای وقت سفارت فنلاند از طریق دفاتر کارگزاری وی اف اس گلوبال شامل موارد زیر می‌شود.
•    فرم تکمیل شده درخواست ویزای فنلاند
•    رسید پرداخت هزینه‌های مربوط به ویزای فنلاند
•    برگه تعیین وقت
•    گذرنامه معتبر متقاضی به همراه گذرنامه‌های قبلی
•    مدارک شناسایی و همراه اصل و ترجمه
•    اسناد ملکی به همراه اصل و ترجمه
•    رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
•    رزرو محل اقامت و هتل
•    ارائه دعوت‌نامه فنلاند
•    بیمه نامه مسافرتی معتبر با مبلغ ۳۰ هزار یورو

مراحل تعیین وقت سفارت فنلاند
مراحل تعیین وقت سفارت فنلاند از طریق دفتر کارگزاری وی اف اس گلوبال پیگیری می‌شود.
•    اولین مرحله از دریافت وقت سفارت فنلاند مراجعه به وب سایت وی اف اس گلوبال و تکمیل فرم درخواست ویزا است.
•    پس از تکمیل این فرم به صورت آنلاین بعد از ۱۴ روز کاری وقت سفارت برای متقاضیان تعیین می‌شود.
•    در مرحله بعد متقاضیان باید تمام مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای فنلاند را به همراه ترجمه رسمی آن‌ها که دارای تایید وزارت امور خارجه یا دادگستری باشد، به صورت حضوری به افسر سفارت فنلاند تحویل دهند.
•    پرداخت هزینه‌های لازم برای وقت سفارت و فرم درخواست ویزای فنلاند نیز انجام می‌شود.
•    مرحله بعد انجام امور مربوط به انگشت نگاری و ثبت اطلاعات بیومتریک در روز مراجعه به دفتر کارگزاری است.
•     پس از ارائه مدارک متقاضیان یک رسید دریافت می‌کنند که هنگام مراجعه به دفتر vfs باید آن را ارائه نمایند.
•    ۱۴ الی ۲۱ روز کاری طول می‌کشد تا درخواست متقاضیان بررسی شود و پس از آن جواب ویزا برای متقاضیان ارسال می‌شود.
دقت داشته باشید که نداشتن دعوت‌نامه یا شرایط دریافت وقت سفارت فنلاند و ناقص بودن مدارک می‌تواند منجر به ریجکتی ویزای فنلاند شود.
 

۲۷ شهریور ۰۱ ، ۱۵:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دیگر باستان

راهنمای وقت سفارت دانمارک

ممکن است که تا به حال چندین بار نام وقت سفارت دانمارک را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چگونه باید آن را دریافت کنید. شما عزیزان اگر قصد دارید تا به کشور دانمارک سفر کنید، باید ویزا آن را دریافت کنید. برای دریافت این ویزا، باید به سفارت دانمارک مراجعه کرده و با ارائه برخی از مدارک، نسبت به اخذ آن اقدام کنید. اما، شما پیش از مراجعه حضوری به سفارت، باید به صورت اینترنتی وقت بگیرید. دریافت وقت سفارت دانمارک، از بروز بی‌نظمی‌ها در سفارت جلوگیری کرده و سبب می‌شود تا شما در نوبت خود، بتوانید درخواستتان را ثبت نمایید. برای آشنایی با نحوه دریافت وقت سفارت این کشور و هزینه آن، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. 


نحوه و مراحل دریافت وقت سفارت دانمارک 
همان طور که در بخش اولیه مقاله بیان شد، شما عزیزان متقاضی دریافت ویزا دانمارک، پیش از مراجعه به سفارت این کشور باید به صورت اینترنتی برای دریافت وقت اقدام نمایید. در واقع، شما باید به سایت مربوطه سفارت این کشور مراجعه کرده و پس از تکمیل اطلاعات خود و پرداخت هزینه مربوطه، وقت سفارت دانمارک را دریافت کنید. شما عزیزان برای دریافت این وقت، باید مراحلی را طی نمایید که برخی از آن‌ها، به شرح زیر می‌باشند: 
•    در مرحله اول، شما متقاضیان عزیز باید به سایت مربوطه مراجعه کرده و اسکن تمامی اطلاعات هویتی و مدارک خود را ارسال نمایید. (تمامی این اطلاعات هویتی را در ادامه بیان خواهیم کرد.)
•    در این مرحله باید پس از ارسال اطلاعات و مدارک خود، فرم‌های مربوطه را پر نمایید. 
•    در انتها، به شما یک کد 10 رقمی ارسال می‌گردد که باید در زمان مراجعه حضوری، حتما آن را به همراه خود بیاورید. 
لازم به ذکر است تا بدانید که پس از انجام تمامی مراحل ذکر شده، زمان مراجعه حضوری برای شما پیامک خواهد شد. به یاد داشته باشید که شما باید 30 دقیقه پیش از زمان تعیین شده، در سفارت حضور داشته باشید. 


مدارک مورد نیاز جهت مراجعه به سفارت دانمارک
شما عزیزان در زمانی که می‌خواهید به صورت اینترنتی یا حضوری برای دریافت وقت سفارت دانمارک اقدام کنید، باید مدارکی را به همراه خود داشته باشید. در واقع، شما تنها با داشتن این مدارک می‌توانید برای دریافت ویزا خود اقدام کنید. البته، لازم به ذکر است تا بدانید که فرقی نمی‌کند که شما می‌خواهید چه نوع ویزایی را از کشور دانمارک دریافت کنید. در هر صورت، باید تمامی این مدارک را داشته باشید. برخی از مهم‌ترین مدارک برای دریافت ویزا کشور دانمارک، شامل موارد زیر می‌باشند:
•    اصل و کپی اطلاعات هویتی اعم از: شناسنامه و کارت ملی
•    3 قطعه عکس 3*4 (تمامی عکس‌های شما باید زمینه سفید داشته و در طی 6 ماه اخیر گرفته شده باشند.)
•    گواهی اشتغال به تحصیل و یا گواهی اشتغال به کار و ....
•    تمکن مالی و گردش حساب 3 الی 6 ماه اخیر
•    دعوتنامه( از سمت موسسه، بیمارستان، اقوام و ... )
•    اصل و کپی گذرنامه (گذرنامه شما باید 6 الی 9 ماه اعتبار داشته باشد.)


هزینه دریافت وقت سفارت دانمارک
حال که به طور کامل با نحوه دریافت وقت سفارت دانمارک و مدارک مورد نیاز آن آشنا شدید، ممکن است سوال بپرسید که برای دریافت این وقت، چقدر باید هزینه کنیم؟ شما عزیزان زمانی که به سایت سفارت این کشور مراجعه می‌کنید، پس از ارائه اسکن مدارک ذکر شده، باید هزینه‌ای را واریز کنید. فرقی ندارد که برای دریافت ویزا کاری اقدام می‌کنید یا برای دریافت ویزا تحصیلی و ....، در هر صورت باید مبلغ 400 الی 600 هزار تومان را به این سایت واریز کنید. فراموش نکنید که پس از پرداخت هزینه، حتما شماره تراکنش را یادداشت کنید تا اگر در آینده با مشکلی رو به رو شدید، بتوانید آن را برطرف نمایید. 


خلاصه مطلب
ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما متقاضیان دریافت ویزا کشور دانمارک را با نحوه اخذ وقت سفارت این کشور آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که حتما در زمان مقرر، در این سفارت حضور داشته باشید. در غیر این صورت، وقت شما باطل شده و باید مجدد به سایت سفارت مراجعه کرده و مراحل بیان شده را تکرار کنید. همچنین، در زمان مراجعه حضوری، حتما لباس‌های متناسب پوشیده و در هنگام مصاحبه با مسئول مربوطه، در نهایت احترام صحبت کنید. اگر در این زمینه سوالی دارید یا در هنگام اخذ وقت سفارت دانمارک به مشکلاتی رو به رو شدید، می‌توانید از همکاران ما کمک بگیرید. همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز، آماده کمک رسانی به شما متقاضیان گرامی و بر طرف کردن مشکلات شما هستند. 
 

۲۶ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دیگر باستان

راهنمای وقت سفارت بلژیک

کشور بلژیک یکی از اعضای اتحادیه اروپا و مقر این نهادها است. افراد زیادی به منظور اهداف مختلف (تحصیلی، تفریحی، تجاری و...) به این کشور سفر می‌کنند. اما اکثر ایرانیان برای سفر به این کشور اهداف تجاری یا گردشگری دارند. به طور کلی برای دریافت انواع ویزا برای اقامت در کشور بلژیک باید مراحلی را طی کرد. جمع آوری مدارک و تعیین وقت سفارت برای دریافت ویزا ضروری است. در ادامه اطلاعاتی در مورد وقت سفارت بلژیک را برای شما ارائه خواهیم داد.


‌انواع وقت سفارت بلژیک
برای سفر به بلژیک می‌توان بنا به قصد شما از سفر انواع مختلفی از ویزا را دریافت کرد. انواع ویزا برای ورود به کشور بلژیک شامل ویزای کاری، تحصیلی، پزشکی، ازدواج، گردشگری، ورزشی، تجاری، سرمایه گذاری و... می‌باشد. برای دریافت هر کدام از این ویزا‌ها نیاز است که مدارک لازم و مرتبط به هرکدام را جمع آوری کرده و از سفارت وقت بگیرید. وقت سفارت به دو صورت بلند مدت و کوتاه مدت می‌باشد.
برای سفرهایی که بین یک روز تا 3 ماه طول می‌کشند، شما باید درخواست وقت کوتاه مدت داشته باشید. سفرهایی با بیشتر از 90 روز اقامت در بلژیک نیازمند درخواست وقت بلند مدت هستند. درخواست ویزای بلند مدت و کوتاه مدت را می‌توان از کارگذاری سفارت یا همان VFS داشته باشید، اما بهتر است که برای ویزای بلند مدت از سفارت درخواست وقت کنید. 


تعیین وقت سفارت بلژیک چگونه است
با در نظر داشتن نوع ویزا از طریق سایت سفارت می‌توانید برای دریافت وقت اقدام کنید. توجه داشته باشید اطلاعاتی که در این سایت وارد می‌کنید، کاملا درست باشند؛ زیرا در صورت وجود هر گونه اشتباهی در اطلاعات وارد شده برای گرفتن ویزا دچار مشکل خواهید شد. قبل از هر چیزی لازم است که مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا را آماده کنید و سپس از سفارت وقت بگیرید. در زمان مشخص شده در سفارت حضور داشته باشید و مدارک مرتبط را ارائه دهید. 
در این روز انگشت نگاری‌های لازم هم صورت می‌گیرد. در واقع پس از درخواست شما برای گرفتن وقت سفارت حدودا 21 روز برای تعیین وقت سفارت و دریافت ویزا طول می‌کشد. 


زمان مناسب برای گرفتن وقت سفارت بلژیک
برای در خواست وقت از سفارت بلژیک از دوشنبه تا پنج شنبه می‌توانید برای این کار اقدام کنید. در صورتی که قصد دارید برای انجام کارهای مربوط به دریافت ویزا به این سفارت خانه مراجعه کنید، می‌توانید از ساعت 9 تا 12 در آن مکان حضور یابید. اما اگر می‌خواهید زمانی را برای تعیین وقت سفارت رزرو کنید، در ساعات 14 تا 14:30 اقدام نمایید. 
توجه داشته باشید که برای تعیین وقت سفارت بلژیک برای کسانی که قصد دارند زودتر از 3 ماه آتی سفر کنند، وقتی داده نمی‌شود. به طور معمول سفارت بلژیک شلوغ نیست و می‌توانید به راحتی و در زمانی کم وقت سفارت بگیرید.
پرداخت هزینه‌های تعیین وقت سفارت بلژیک
سفارت خانه بلژیک مانند هر سفارت خانه دیگری برای تعیین وقت سفارت هزینه‌هایی را دریافت می‌کند. هزینه‌هایی که از متقاضیان ویزا اخذ می‌شود، بابت انگشت نگاری و مصاحبه‌ای است که توسط افسر سفارت انجام می‌شود. زمانی که برای تحویل مدارک به سفارت بلژیک می‌روید، باید هزینه‌ای برای تعیین وقت سفارت بپردازید.
هزینه‌ای که برای تعیین وقت سفارت از متقاضیان دریافت می‌شود، به گونه‌ای است که هر فرد باید به طور جدا آن را پرداخت کند. برای کودکان زیر 6 سال هزینه‌ای بابت تعیین وقت سفارت در نظر گرفته نشده است و برای آن‌ها رایگان می‌باشد.


در پایان 
نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، برای به همراه بردن کودکان با خود به کشور بلژیک حتما رضایت نامه‌ای از والدین آن‌ها داشته باشید. این رضایت نامه باید به صورت کتبی و در محضر به شما داده شود و هنگام ارائه مدارک در زمان تعیین شده وقت سفارت باید آن را تحویل دهید. 
در مطالب گفته شده سعی داشتیم تا راهنمایی مناسبی برای دریافت وقت سفارت بلژیک ارائه دهیم. در این مقاله زمان و چگونگی تعیین وقت سفارت را به همراه مطالبی دیگر شرح دادیم، تا در صورت اقدام به اخذ ویزا بتوانید از آن‌ها بهره ببرید.
 

۲۴ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۲۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دیگر باستان

راهنمای وقت سفارت اتریش

برای گرفتن وقت سفارت کشورها یا به صورت آنلاین و یا حضوری می‌توانید اقدام کنید. سفارت اتریش امکان دریافت وقت آنلاین را برای متقاضیان خود قرار داده که در ایران فقط توسط کارگزاری vfs گلوبال انجام می‌شود. وقت سفارت اتریش نیازی به انجام مصاحبه ندارد و شما فقط هنگامی که می‌خواهید مدارک خود را تحویل دهید و انگشت نگاری را انجام دهید به دفتر vfs گلوبال که واقع در تهران است، مراجعه می‌کنید. سفری دیگر شما را در این زمینه راهنمایی می‌کند لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. 


وقت سفارت اتریش
بعد از اینکه انگشت نگاری‌ها و ارائه مدارک را در دفتر وی اف اس گلوبال انجام دادید دو هفته زمان می‌برد تا ویزای اتریش شما حاضر شود. اگر دعوتنامه داشته باشید دعوت نامه می‌تواند از سمت بستگان باشد و یا دعوت نامه کاری و پزشکی باعث می‌شود که روند پرونده درخواست ویزای شما بسیار سریع‌تر انجام شود. حتماً نیاز است که برای دریافت ویزا به صورت حضوری به دفتر کارگزاری ویزای اتریش بروید و رسید دریافت کارت شناسایی را به همراه داشته باشید. 


مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا
بیشتر مدارکی که برای اخذ ویزای اتریش نیاز هستند همان مدارکی هستند که برای ویزای شینگن نیاز می‌باشند. توجه داشته باشید که قبل از تهیه مدارک باید آن را به زبان رسمی اتریش که آلمانی است تجربه کرده باشید اما ترجمه آنها نیاز به دریافت تاییدات دادگستری ندارد. هر یک از ویزای مد نظر شما برای کشور اتریش و سفر به آن نیازمند مدارک مختلفی هستند که می‌توانید برای راهنمایی‌های بیشتر از کارشناسان و مشاوران شرکت خدمات مسافرتی سفری دیگر کمک بگیرید. لیست مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای اتریش به شرح زیر می‌باشد: 
•    رسید مربوط به پرداخت هزینه‌های درخواست ویزا
•    فرم مربوط به ویزا و درخواست آن
•    نامه مربوط به گزارش اشتغال به کار شما
•    پاسپورت فعلی شما و همینطور پاسپورت‌های قبلی تان
•    اصل و ترجمه شده نسخه مدارک شما به زبان آلمانی
•    اصل و ترجمه نسخه‌های اسناد ملکی به زبان آلمانی
•    اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی به زبان آلمانی
•    به همراه داشتن دعوت نامه در صورت وجود
•    ارائه گواهی اشتغال به تحصیل
•    ارائه نسخه بلیط‌های رفت و برگشت
•    واچر هتل


ویزای توریستی و گردشگری کشور اتریش
برای اخذ ویزای توریستی کشور اتریش باید مانند سایر کشورهای حوزه عمل کنید مدارک مختلفی مانند گردش حساب و تمکن مالی‌تان را ارائه دهید همین طور اگر دعوتنامه دارید باید آن را با توجه به اعتبار آن به سفارت ارائه دهید. توجه داشته باشید که اگر ویزای توریستی اتریش داشته باشید می‌توانید سه تا شش ماه در این کشور اقامت داشته باشید. 


ویزای مربوط به تحصیل در کشور اتریش
بدیهی است که قبل از گرفتن ویزای تحصیلی اتریش و وقت سفارت اتریش باید هماهنگی‌های لازم را با دانشگاه یا مدرسه مدنظرتان انجام داده باشید و بعد از بلاک کردن و ثبت نام در آن دانشگاه می‌توانید دعوتنامه را دریافت کنید. لازم است بدانید که برای گرفتن وقت سفارت اتریش و اخذ ویزای تحصیلی باید مدارک مربوط به تحصیل‌تان را نیز همراه داشته باشید. باید بدانید که اعتبار ویزای تحصیلی شما بر اساس مدت زمان تحصیل شما رقم می‌خورد و اگر از تحصیل فارغ شدید باید کشور اتریش را ترک کنید. 


ویزای کاری برای کشور اتریش
شما می‌توانید برای گرفتن وقت سفارت کشور اتریش از کارشناسان و مشاوران سفری دیگر کمک بگیرید اما لازم به ذکر است که برای ویزای کاری باید حتما از طرف یک کارفرما یک شرکت معتبر دعوت شده باشید که پذیرش ویزای شما راحت‌تر صورت بگیرد.


سفارت اتریش در تهران
برای گرفتن وقت سفارت اتریش در تهران و انجام انگشت نگاری‌ها و شناسایی‌های مربوط به اخذ ویزا باید به دفترکارگزاری وی اف اس که در تهران واقع شده است مراجعه کنید. این دفتر در میدان هروی و خیابان موسوی واقع شده است. باید وارد مجتمع تجاری هروی شوید و به طبقه چهارم مراجعه کنید. سفری دیگر ارائه دهنده ویزاهای معتبر و موفق است و به شما در این زمینه کمک می‌کند این شرکت خدمات مسافرتی تاکنون سه هزار ویزای موفق داشته است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وقت سفارت اتریش با کارشناسان بلاگ سفری دیگر همراه باشید.
 

۲۳ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دیگر باستان

راه نمای وقت سفارت آلمان

امروزه کشور آلمان به یکی از مقاصد محبوب برای مهاجرت افرد تبدیل شده است. از جمله دلایلی که موجب محبوبیت این کشور شده می‌توان به شرایط مناسب برای زندگی و هزینه‌های مقرون به صرفه اشاره کرد. آلمان یک کشور مهاجر‌پذیر است و حدود 82 میلیون نفر از جمعیت آن را مهاجران تشکیل می‌دهند. از این رو افرادی که قصد دارند به این کشور سفر کنند، نیازمند اخذ ویزا هستند. همان طور که می‌دانید برای اخذ ویزا شما ابتدا باید وقت سفارت تعیین کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا راهنمای کاملی از وقت سفارت آلمان را در اختیار شما قرار دهیم.


نحوه گرفتن وقت سفارت آلمان
اولین مرحله برای دریافت ویزای کشور آلمان این است که وقت سفارت تعیین کنید. ویزای کشور آلمان مانند سایز کشورها دارای انواع مختلفی از جمله، ویزای کاری، ویزای تجاری، کاری و غیره است. پس از این که مشخص کردید قصد دریافت چه نوع ویزایی را دارید، باید برای دریافت وقت سفارت آلمان اقدام کنید.
از آن جایی که در سال‌های گذشته تقاضای برای دریافت ویزای آلمان افزایش یافته، دریافت وقت سفارت آلمان تنها به شکل آنلاین انجام می‌شود و به این منظور باید از طریق وب سایت کارگزار رسمی سفارت آلمان در تهران اقدام کنید. در سایت ویزامتریک شما باید اطلاعات اولیه خود خود را ثبت نمایید و یک حساب کاربری بسازید.
در این مرحله شما باید نوع ویزایی که قصد دریافت آن را دارید انتخاب کرده و برای مراجعه حضوری به سفارت مورد نظر درخواست خود ارسال نمایید. در این زمان شما یک ایمیل دریافت می‌کنید که باید آن را تایید نمایید. شما می‌توانید هزینه‌های دریافت وقت سفارت آلمان را به صورت آنلاین پرداخت کنید و در زمان مراجعه باید فیش واریزی را تحویل دهید.


مراحل دریافت وقت سفارت آلمان
همان طور که گفته شد، شما باید برای دریافت وقت سفارت به کارگزاری ویزامتریک مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت نمایید. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که آلمان امکان وقت سفارت فوری برای تمام افراد ارائه نمی‌دهد. مراحل دریافت وقت سفارت به شرح زیر است:
•    برای گرفتن وقت سفارت برای هر نفر باید مبلغ 900 هزار تومان واریز کنید.
•    این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید برای حداکثر 10 نفر یک وقت گروهی و یا خانوادگی دریافت کنید.
•    یک روز پس از واریز مبلغ مورد نظر فرآیند ثبت نام برای دریافت وقت سفارت آغاز می‌شود.
•    ثبت مشخصات فردی و اطلاعات تماس خود همراه با ایمیل
پس از این که درخواست خود را ثبت کردید، از طریق سایت ویزامتریک می‌توانید تاریخ مراجعه حضوری به سفارت را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که اگر شما 3 روز پیش از زمان مراجعه حضوری وقت خود را کنسل کنید مبلغ پرداخت شده پس از تکمیل فرم به حساب شما بازگردانده می‌شود. همچنین شما تا 3 روز پیش از قرار ملاقات می‌توانید تنها برای یک بار وقت ملاقات خود را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای تغییر دهید.


انواع وقت سفارت آلمان
همان طور که در مطالب فوق اشاره کردیم اولین قدم برای دریافت ویزای آلمان، تعیین وقت سفارت آلمان است. برای دریافت وقت سفارت آلمان بهتر است بدانید این فرآیند به شکل‌های مختلفی قابل انجام است. توجه داشته باشید که اگر در زمان تعیین وقت سفارت اطلاعات اشتباهی وارد کنید یا اشتباهی رخ دهد تا روز مراجعه حضوری سفارت متوجه نمی‌شوید و در نهایت مجبور می‌شوید دوباره برای دریافت وقت اقدام کنید.
برای دریافت وقت سفارت آلمان شما می‌توانید درخواست خود را برای دریاف انواع ویزا به صورت‌های زیر ثبت نمایید.
• دریافت وقت سفارت برای تایید امضا
• دریافت وقت سفارت برای تایید مدارک مورد نیاز ویزا
• دریافت وقت سفارت برای دریافت ویزای تحصیلی
• دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای جستجوی کار
• دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای تجاری
• دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای کاری
• دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای پزشکی
• دریافت وقت سفارت برای اخذ ویزای توریستی


جمع بندی 
کشور آلمان یک کشور با شرایط اقتصادی مناسب است و این شرایط موجب شده تا افراد زیادی این کشور را برای تحصیل، زندگی و تجارت انتخاب کنند. لازمه مهاجرت به این کشور داشتن ویزای آن است. زمانی که نوع ویزای خود را مشخص کردید باید برای دریافت وقت سفارت اقدام نمایید. دریافت وقت سفارت آلمان با توجه نوع ویزای درخواستی شما متفاوت است. 
 

۲۲ شهریور ۰۱ ، ۱۲:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دیگر باستان

راهنمای وقت سفارت یونان

کشور یونان یکی از کشورهایی است که سالانه افراد زیادی از سر تا سر جهان به آن جا مسافرت می‌کنند. هر یک از این افراد برای ورود به خاک کشور یونان، باید ویزا یونان را داشته باشند. آن‌ها 1 الی 2 ماه پیش از سفر به این کشور، باید به سفارت یونان مراجعه کرده و نسبت به دریافت ویزا، اقدام کنند. آن‌ها برای مراجعه به سفارت، باید به صورت اینترنتی وقت گرفته و سپس در زمان تعیین شده، به سفارت بروند. اگر شما هم جز افرادی هستید که می‌خواهید برای گرفتن وقت سفارت یونان اقدام کنید، بهتر است که با نحوه دریافت این وقت؛ مدارک مورد نیاز و سایر اطلاعات مربوطه آشنا شوید. برای آشنایی کامل با تمامی اطلاعات مربوط به وقت سفارت این کشور، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. 


نحوه اخذ وقت سفارت یونان
در سال‌های گذشته، شما عزیزان برای دریافت ویزا کشور یونان، باید به طور مستقیم به سفارت مراجعه می‌کردید. در این صورت، باید مدت زمان زیادی را در صف صبر می‌کردید تا نوبت شما فرا برسد و بتوانید درخواست خود را ثبت نمایید. در گذشته این کار، سبب ایجاد هرج و مرج در سفارت و به وجود آمدن صف‌های طولانی می‌گردید. به همین دلیل، امروزه شما عزیزان پیش از مراجعه به سفارت باید به صورت آنلاین وقت بگیرید. در این صورت، شما می‌توانید در زمان تعیین شده به سفارت مراجعه کرده و بدون معطلی، درخواست اخذ ویزا خود را ثبت نمایید. 
برای دریافت وقت سفارت یونان، شما عزیزان ابتدا باید به سایت کنسولگری یونان مراجعه کنید. سپس، شما باید اسکن مدارک هویتی خود را در قسمت مربوطه بارگذاری کنید. پس از بارگذاری مدارک، شما باید فرم‌های مربوطه را به درستی پر کنید که پس از تکمیل این فرم‌ها، به شما کدی ارسال می‌گردد که باید آن را در سایت وارد کنید. در صورتی که کد را به درستی وارد کرده باشید، ساعت و زمان مراجعه شما به سفارت، برایتان ایمیل می‌شود. به یاد داشته باشید که حتما 30 الی 40 دقیقه پیش از زمان تعیین شده، در سفارت یونان حضور داشته باشید. 


دریافت وقت سفارت یونان چند روز طول می‌کشد؟
هم اکنون که با نحوه دریافت وقت سفارت یونان آشنا شدید، ممکن است سوال کنید که دریافت این وقت، چند روز طول می‌کشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که معمولا از زمانی که شما به سایت مراجعه می‌کنید و اقدامات لازم را انجام می‌دهید، 2 الی 12 روز کاری طول می‌کشد تا بتوانید به سفارت مراجعه کنید. لذا، اگر عجله دارید و باید فورا ویزا خود را دریافت کنید، بهتر است که در قسمت تکمیل فرم، گزینه «عجله دارم» را انتخاب نمایید. در این صورت، می‌توانید کمتر از یک هفته وقت سفارت یونان را دریافت کنید. 


مدارک مورد نیاز دریافت وقت سفارت یونان
شما متقاضیان عزیز برای مراجعه حضوری به سفارت یونان و یا در زمان دریافت وقت این سفارت، باید مدارکی را داشته باشید. در واقع، عدم وجود هر یک از این اطلاعات و مدارک، سبب می‌شود تا نتوانید ویزا این کشور را دریافت کنید. برخی از مهم‌ترین این مدارک که باید برای دریافت وقت سفارت یونان با خود به همراه داشته باشید، به شرح زیر می‌باشند:
• شما باید گذرنامه خود را که 6 الی 9 ماه اعتبار دارد، به همراه داشته باشید. 
• شما عزیزان متقاضی باید اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه خود را به همراه داشته باشید. فراموش نکنید که از تمامی صفحه‌های شناسنامه، باید کپی بگیرید. 
• شما باید 3 الی 4 قطعه عکس رنگی که به تازگی گرفته‌اید و دارای زمینه سفید رنگی است را داشته باشید. فراموش نکنید که سایز تمامی عکس‌های شما باید 3*4 باشند.
• شما باید گردش حساب یکسال اخیر خود را به همراه تمکن مالی از بانک دریافت کنید. 
• برای این که بدانند قصد دارید تا به پس از اتمام مدت اعتبار ویزا خود به کشورتان بازگردید، باید بلیط رفت و بلیط برگشت را دریافت کنید. 
• در صورتی که تصمیم دارید تا ویزا خود را بر اساس دعوتنامه اخذ کنید، باید آن دعوتنامه را نیز ارائه دهید. 


خلاصه مطلب
ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را با نحوه دریافت وقت سفارت یونان آشنا کنیم به یاد داشته باشید که اگر برای دریافت این وقت اقدام نکنید، سفارت یونان به هیچ وجه به شما اجازه ورود را نخواهد داد. بنابراین، حتما پیش از اقدام به این سفارت، برای گرفتن وقت به صورت اینترنتی اقدام کنید. اگر در این زمینه سوالی دارید و یا در زمان دریافت وقت با برخی از مشکلات رو به رو شدید، می‌توانید از همکاران ما یاری بگیرید. 
 

۲۱ شهریور ۰۱ ، ۱۳:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دیگر باستان

راهنمای وقت سفارت ایتالیا

کشور ایتالیا به دلیل برگزاری نمایشگاهای متنوع، وجود اماکن تاریخی جذاب و داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان سالانه تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان می‌پذیرد. برای بازدید از نمایشگاه‌های ایتالیا و استفاده از مکان‌های تفریحی نیازمند اخذ ویزا هستید. برای دریافت ویزا، گرفتن وقت سفارت ایتالیا لازم و ضروری است.
در وقت سفارت ایتالیا، مصاحبه افسر کنسولگری ایتالیا با متقاضی برای بررسی شرایط متقاضی و مشخص کردن هدف او از سفر به ایتالیا انجام می‌شود. وقت معمولی سفارت ایتالیا حدود 30 تا 45 روز کاری است اما وقت سفارت ایتالیا فوری حدود 3 تا 7 روز کاری زمان می‌برد.    


چگونه وقت سفارت ایتالیا بگیریم؟
برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا باید وارد سایت CKGS شوید، روی منوی تعیین وقت کلیک کنید، بعد از مشخص کردن اینکه تنها هستید یا همراه خانواده، باید برای تعیین وقت سفارت ایتالیا باید اطلاعات زیر را وارد کنید. اگر هر کدام از این اطلاعات را به اشتباه وارد کنید مجاز به ورود به دفتر کارگزاری ویزای ایتالیا نمی‌باشید. 
•    هدف شما از سفر به ایتالیا
•    نام و نام خانوادگی
•    جنسیت
•    تاریخ تولد
•    کشور محل تولد
•    کشور محل اقامت
•    ملیت اصلی
•    وضعیت تاهل
•    شماره پاسپورت و صادر‌کننده پاسپورت
•    استان، شهر، آدرس 
•    آدرس ایمیل معتبر
•    شماره تماس
•    تعداد دفعات احتمالی ورود به خاک ایتالیا
•    مدت زمانی که در ایتالیا اقامت دارید.
•    تاریخ مورد نظر سفر


دریافت وقت سفارت ایتالیا از طریق کنسولگری
دریافت وقت سفارت ایتالیا از طریق کنسولگری، از طرف خود سفارت ایتالیا انجام می‌شود و کار آن‌ها به این صورت است که در یک وقت مشخصی پرتال مربوط به سفارت ایتالیا باز می‌شود و اجاره دریافت وقت سفارت ایتالیا را به متقاضیان می‌دهد. شما فقط 30 ثانیه فرصت دارید تا وقت سفارت ایتالیا را تنظیم کنید درغیر این صورت باید صبر کنید تا در روزهای بعدی مجددا پرتال باز شود. چون مسافران زیادی خواهان سفر به کشور ایتالیا هستند وقت‌های موجود در زمان کمی توسط مسافران گرفته می‌شود.


دریافت وقت سفارت ایتالیا از طریق کارگزاری
دریافت وقت سفارت ایتالیا از طریق کارگزاری از کنسولگری آسانتر می‌باشد و به این صورت انجام می‌شود که باید در سایت کارگزاری یک حساب کاربری ایجاد کنید، سپس فرم‌های درخواست ویزا را به صورت دستی یا آنلاین تکمیل کنید. وقت سفارت ایتالیا به دو صورت معمولی و ویژه انجام می‌شود که هیچ تفاوتی بین بررسی مدارک این دو نوع وجود ندارد.


هزینه وقت سفارت ایتالیا
هزینه وقت سفارت ایتالیا با توجه به نوع ویزای درخواستی متقاضی و تعداد همراهان متفاوت می‌باشد. تمام هزینه‌ها بعد از ارائه نامه وقت سفارت، از شما دریافت می‌شود.


مدارک لازم وقت سفارت ایتالیا
برای دریافت وقت سفارت ایتالیا یک سری مدارک مورد نیاز می‌باشد که در این قسمت به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
•    فرم درخواست ویزا ایتالیا: این فرم باید با اطلاعات کامل و صحیح پر شود.
•    پرینت وقت سفارت: باید پرینت برگه وقت سفارت را تحویل متصدی دهید.
•    پاسپورت متقاضی: پاسپورت باید 6 ماه اعتبار و دو صفحه خالی داشته باشد.
•    دو قطعه عکس: عکس باید با زمینه سفید و در کم‌تر از 6 ماه گرفته شده باشد.
•    رزرو بلیط هواپیما و واچر هتل: باید رزرو بلیط هواپیما و واچر هتل را تحویل دهید.
•    اصل و ترجمه کلیه مدارک شخصی: اصل و ترجمه کلیه مدارک در خواستی سفارت ایتالیا که طبق نوع ویزا متفاوت می‌باشد باید تحویل داده شود.
•    بیمه مسافرتی: باید از قبل بیمه مسافرتی تهیه کنید.
•    پرداختی سفارت ایتالیا: کل هزینه‌های پرداختی باید به صورت نقدی در محل سفارت به افسر کنسولگری پرداخت شود.


زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا
زمان مشخصی برای باز شدن وقت سفارت ایتالیا وجود ندارد. اما اکثر مواقع برای ساعت 9 شب در دسترس قرار می‌گیرد. شما برای تعین وقت سفارت ایتالیا از طریق کنسولگری فقط یک دقیقه زمان دارید و اگر در این زمان موفق نشوید باید صبر کنید تا در زمانی دیگر سایت برای شما باز شود.


جمع بندی
کشور ایتالیا از جمله کشورهای اروپایی است که افراد زیادی خواهان سفر و مهاجرت به این کشور هستند. برای سفر به کشور ایتالیا نیازمند اخذ ویزا هستید و برای اخذ ویزا در ابتدا باید وقت سفارت ایتالیا را بگیرید. برای اطلاعات کامل درباره وقت سفارت ایتالیا می‌توانید به سایت سفری دیگر مراجعه نمایید.
 

۲۰ شهریور ۰۱ ، ۱۵:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دیگر باستان
فرناز حضوری  امیرحسین رحیمی  امین بابازاده
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!