ممکن است که تا به حال چندین بار نام وقت سفارت دانمارک را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چگونه باید آن را دریافت کنید. شما عزیزان اگر قصد دارید تا به کشور دانمارک سفر کنید، باید ویزا آن را دریافت کنید. برای دریافت این ویزا، باید به سفارت دانمارک مراجعه کرده و با ارائه برخی از مدارک، نسبت به اخذ آن اقدام کنید. اما، شما پیش از مراجعه حضوری به سفارت، باید به صورت اینترنتی وقت بگیرید. دریافت وقت سفارت دانمارک، از بروز بی‌نظمی‌ها در سفارت جلوگیری کرده و سبب می‌شود تا شما در نوبت خود، بتوانید درخواستتان را ثبت نمایید. برای آشنایی با نحوه دریافت وقت سفارت این کشور و هزینه آن، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. 


نحوه و مراحل دریافت وقت سفارت دانمارک 
همان طور که در بخش اولیه مقاله بیان شد، شما عزیزان متقاضی دریافت ویزا دانمارک، پیش از مراجعه به سفارت این کشور باید به صورت اینترنتی برای دریافت وقت اقدام نمایید. در واقع، شما باید به سایت مربوطه سفارت این کشور مراجعه کرده و پس از تکمیل اطلاعات خود و پرداخت هزینه مربوطه، وقت سفارت دانمارک را دریافت کنید. شما عزیزان برای دریافت این وقت، باید مراحلی را طی نمایید که برخی از آن‌ها، به شرح زیر می‌باشند: 
•    در مرحله اول، شما متقاضیان عزیز باید به سایت مربوطه مراجعه کرده و اسکن تمامی اطلاعات هویتی و مدارک خود را ارسال نمایید. (تمامی این اطلاعات هویتی را در ادامه بیان خواهیم کرد.)
•    در این مرحله باید پس از ارسال اطلاعات و مدارک خود، فرم‌های مربوطه را پر نمایید. 
•    در انتها، به شما یک کد 10 رقمی ارسال می‌گردد که باید در زمان مراجعه حضوری، حتما آن را به همراه خود بیاورید. 
لازم به ذکر است تا بدانید که پس از انجام تمامی مراحل ذکر شده، زمان مراجعه حضوری برای شما پیامک خواهد شد. به یاد داشته باشید که شما باید 30 دقیقه پیش از زمان تعیین شده، در سفارت حضور داشته باشید. 


مدارک مورد نیاز جهت مراجعه به سفارت دانمارک
شما عزیزان در زمانی که می‌خواهید به صورت اینترنتی یا حضوری برای دریافت وقت سفارت دانمارک اقدام کنید، باید مدارکی را به همراه خود داشته باشید. در واقع، شما تنها با داشتن این مدارک می‌توانید برای دریافت ویزا خود اقدام کنید. البته، لازم به ذکر است تا بدانید که فرقی نمی‌کند که شما می‌خواهید چه نوع ویزایی را از کشور دانمارک دریافت کنید. در هر صورت، باید تمامی این مدارک را داشته باشید. برخی از مهم‌ترین مدارک برای دریافت ویزا کشور دانمارک، شامل موارد زیر می‌باشند:
•    اصل و کپی اطلاعات هویتی اعم از: شناسنامه و کارت ملی
•    3 قطعه عکس 3*4 (تمامی عکس‌های شما باید زمینه سفید داشته و در طی 6 ماه اخیر گرفته شده باشند.)
•    گواهی اشتغال به تحصیل و یا گواهی اشتغال به کار و ....
•    تمکن مالی و گردش حساب 3 الی 6 ماه اخیر
•    دعوتنامه( از سمت موسسه، بیمارستان، اقوام و ... )
•    اصل و کپی گذرنامه (گذرنامه شما باید 6 الی 9 ماه اعتبار داشته باشد.)


هزینه دریافت وقت سفارت دانمارک
حال که به طور کامل با نحوه دریافت وقت سفارت دانمارک و مدارک مورد نیاز آن آشنا شدید، ممکن است سوال بپرسید که برای دریافت این وقت، چقدر باید هزینه کنیم؟ شما عزیزان زمانی که به سایت سفارت این کشور مراجعه می‌کنید، پس از ارائه اسکن مدارک ذکر شده، باید هزینه‌ای را واریز کنید. فرقی ندارد که برای دریافت ویزا کاری اقدام می‌کنید یا برای دریافت ویزا تحصیلی و ....، در هر صورت باید مبلغ 400 الی 600 هزار تومان را به این سایت واریز کنید. فراموش نکنید که پس از پرداخت هزینه، حتما شماره تراکنش را یادداشت کنید تا اگر در آینده با مشکلی رو به رو شدید، بتوانید آن را برطرف نمایید. 


خلاصه مطلب
ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما متقاضیان دریافت ویزا کشور دانمارک را با نحوه اخذ وقت سفارت این کشور آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که حتما در زمان مقرر، در این سفارت حضور داشته باشید. در غیر این صورت، وقت شما باطل شده و باید مجدد به سایت سفارت مراجعه کرده و مراحل بیان شده را تکرار کنید. همچنین، در زمان مراجعه حضوری، حتما لباس‌های متناسب پوشیده و در هنگام مصاحبه با مسئول مربوطه، در نهایت احترام صحبت کنید. اگر در این زمینه سوالی دارید یا در هنگام اخذ وقت سفارت دانمارک به مشکلاتی رو به رو شدید، می‌توانید از همکاران ما کمک بگیرید. همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز، آماده کمک رسانی به شما متقاضیان گرامی و بر طرف کردن مشکلات شما هستند.