جامع‌ترین خدمات ویزا و سفر به اروپا و سایر کشورها

۶ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

با کشور دانمارک بیشتر آشنا شوید

نام دانمارک با شادی شروع می‌شود و به عنوان یکی از شادترین کشورهای دنیا شهرت دارد. دانمارک در موارد متعدد به عنوان شادترین کشور جهان انتخاب شده است، و همچنان در صدر گزارش شادی جهانی سازمان ملل قرار دارد. دانمارک بالاترین سطح استانداردهای زندگی و آموزش رایگان بوده و زیبایی خیره‌ کننده‌‌ای دارد. این کشور سرسبز هر ساله پذیرای توریست‌‌های بی‌ شماری است که برای گرفتن عکس یادگاری با مجسمه پری دریایی کوچولو و یا قدم زدن در پارک تیوولی، راهی این کشور می‌شوند. برای اینکه با کشور دانمارک بیشتر آشنا شوید با ما در ادامه ی‌این مطلب همراه باشید.

موقعیت جغرافیایی دانمارک
باید بدانید که دانمارک، جنوبی‌ترین کشور در منطقه شمال اروپا، کشوری کوچک و پرجمعیت است که از تعداد زیادی جزیره تشکیل شده است که در حاشیه سواحل زیبا قرار دارند. دانمارک از شرق با سوئد و از جنوب با آلمان همسایه است. پل Øresund، سوئد را به بزرگترین جزیره دانمارک، نیوزیلند متصل می‌کند. یوتلند که یک شبه جزیره است دانمارک را به آلمان متصل می‌کند. سومین جزیره بزرگ دانمارک Funen است که توسط پل بزرگ کمربند به نیوزیلند و با پل کمربند کوچک به یوتلند متصل می‌شود.

طبیعت دانمارک
دانمارک دارای طیف گسترده‌ای از مناظر و مناطق با زیبایی طبیعی است که در انتظار کاوش و جستجو است. طبیعت دانمارک بسیار زیبا و سرسبز است. 
تپه‌های شنی دست نخورده، جنگل‌های پیچ در پیچ و دهکده‌های ساحلی سنتی و وحشی‌ترین پارک ملی در دانمارک است. مناظر آرام و بادخیز پارک ملی Thy را کاوش کنید، با حیات وحش محلی، از گوزن قرمز گرفته تا عقاب‌ها را بالای سر خود خواهید دید. علاوه بر این در طبیعت بکر آن می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه محلی را کشف کنید.


آب و هوای دانمارک
دانمارک دارای آب و هوای کاملاً ساحلی است که زمستان‌های معتدل و مرطوب و تابستان‌های خنک و مطبوعی دارد. میانگین دمای فصلی از حدود دو درجه در زمستان تا حدود 16 درجه در تابستان متغیر است. با این حال، آب و هوای دانمارک به شدت تحت تأثیر نزدیکی دریا و قاره است و به اصطلاح آب و هوای قاره‌ای دارد.
از نظر بارندگی، حدود 765 میلی متر (30 اینچ) در سال است. بهار (مارس تا می) سرد است اما به تدریج هوا گرم می‌شود و معمولاً خشک‌ترین فصل است.
بهترین زمان برای سفر به دانمارک در ماه‌های ژوئن، ژوئیه و آگوست است، زمانی که ساعات روز طولانی است و دمای هوا بین 15 تا 20 درجه سانتیگراد است - این زمان برای پیاده روی در مناظر سبز و طبیعت. این یک زمان محبوب برای بیرون رفتن برای بازدیدکنندگان و افراد محلی است و ساحل می‌تواند شلوغ شود.

دیدنی‌های دانمارک
برای اینکه با کشور دانمارک بیشتر آشنا شوید
 خوب است که از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی آن هم اطلاع کسب کنید. دانمارک به خاطر زادگاه هانس کریستین اندرسن، مجسمه پری دریایی کوچک و شادترین ملت در سراسر جهان شناخته شده است. با این حال، چیزهای بیشتری برای دانستن در مورد این کشور کوچک اسکاندیناوی وجود دارد که بیشتر خارجی‌ها هنوز آن را پیدا نکرده‌اند. محبوب‌ترین جاذبه گردشگری دانمارک تیوولی است که، یک پارک تفریحی در کپنهاگ، پربازدیدترین جاذبه دانمارک در سال 2021 بود. به طور کلی، تعداد کل بازدیدکنندگان از این جاذبه گردشگری معروف دانمارکی در آن سال نزدیک به 2.4 میلیون نفر بود. دیگر جاذبه‌های دیدنی دانمارک عبارتند از بندر نیهاون، موزه ملی دانمارک، گالری ملی کپنهاگ، کاخ کریستینسبورگ، کاخ فردریکسبورگ، خانه لِگو در بیلوند، 
پل اورسوند کپنهاگ، موزه رو باز لینگبی، قلعه کرانبورگ، 
موزه کشتی وایکینگ‌ها و غیره است.

غذاهای معروف دانمارک
دانمارک بخاطر غذاهایش هم معروف است. غذاهای نوردیک جدیدش شهرت بیشتری دارد. با این حال، غذاهای سنتی دانمارکی مانند اسموربرود نیز محبوب هستند. اسموربرود در واقع نوعی ساندویچ خوشمزه است. این غذا از یک تکه نان چاودار کره‌ای تشکیل می‌شود که روی آن با مواد و ترکیبات مختلف و متنوعی پوشیده می‌شود. کپنهاگ همچنین به خاطر شیرینی‌های تازه و نان‌های خوش طعم صبحگاهی‌اش معروف است.
پولسر، فیسک فریکادلر، کربینتر، پاته جگر، فلاسکستگ، شاه ماهی، استکت فلسک و غیره از جمله ی‌آن است.


چهره‌های مشهور دانمارک
در دانمارک چهره‌های مشهور فراوانی وجود دارد که برای اینکه با کشور دانمارک بیشتر آشنا شوید خوب است آنها را بشناسید. کارولین وزنیاکی، بازیکن تنیس اولین فرد مشهور دانمارک است. کارولین وزنیاکی یک تنیسور حرفه‌ای دانمارکی است. دیپیکا پادوکن بازیگر، سورن کی یرکگارد فیلسوف، هانس کریستین اندرسن. رمان‌نویس، 
لارس فون تریر کارگردان فیلم، نیلز هنریک دیوید بور. فیزیکدان، آلن سیمونسن راننده مسابقه و نیکلاس بنتنر فوتبالیست تعدادی از چهرهای مشهور دانمارکی هستند.
 

۳۰ مهر ۰۱ ، ۱۵:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دیگر باستان

راهنمای وقت سفارت پرتغال

کشور پرتغال یکی از کشورهای زیبا و جذابی است که از شرایط زندگی مناسبی برخوردار بوده و مردم آن در رفاه و آسایش زندگی می‌کنند. شرایط مناسب زندگی در پرتغال موجب شده تا افراد زیادی از کشورهای مختلف از جمله ایران این کشور را برای زندگی انتخاب نمایند. برای سفر و مهاجرت به پرتغال اولین قدم این است که نوع ویزای درخواستی خود را انتخاب کنید.
زمانی که ویزای درخواستی را انتخاب کردید برای دریافت آن باید نسبت به تعیین وقت سفارت پرتغال اقدام کنید. به جهت آشنایی بیشتر با این موضوع ما این مقاله را به وقت سفارت پرتغال اختصاص داده‌ایم.


انواع ویزای کشور پرتغال
همان طور که اشاره کردیم اولین قدم برای سفر به کشور پرتغال این است که نوع ویزای دریافتی و هدف خود را از سفر به این کشور مشخص کنید. انواع ویزای صادره برای سفر به کشور پرتغال در سه گروه دسته بندی می‌شوند. این سه گروه به شرح زیر می‌باشند.
•    ویزای کوتاه مدت
این ویزا که به آن ویزای شینگن نیز گفته می‌شود برای اقامت تا 90 روز در این کشور است. این نوع ویزا دارای 180 روز اعتبار بوده و معمولا برای افرادی که قصد گردشگری، دیدار آشنایان یا انجام امور تجاری دارند، مناسب است.
•    ویزای اقامتی
این ویزا برای افرادی مناسب است که می‌خواهند تا سقف 1 سال در این کشور اقامت داشته باشند. این ویزا به شما این امکان را می‌دهد تا در طول یک سال چندین بار بتوانید به پرتغال سفر کنید.
•    ویزای بلند مدت
ویزای بلند مدت، ویزای اقامتی نیز نام دارند. در صورتی که متقاضی بخواهد بیش از یک سال در پرتغال بماند باید این ویزا را دریافت کند.


چگونه وقت سفارت پرتغال بگیریم؟
وقت سفارت پرتغال به این معناست که سفارت پرتغال برای انجام امور مربوط به صدور ویزا زمانی را تعیین می‌کند تا افراد در موعد مقرر به سفارت مورد نظر مراجعه نمایند. متقاضیان باید در زمان تعیین شده همراه با مدارک خود برای انجام اموری همچون انگشت نگاری در سفارت حضور داشته باشند. برای تعیین وقت سفارت پرتغال شما باید به صورت آنلاین اقدام کنید.
سفارت پرتغال برای متقاضیان دو نوع وقت سفارت را تعیین کرده است که عبارت‌اند از: وقت سفارت عادی و وقت سفارت فوری؛ هر کدام از این موارد شرایط خاص خود را دارد که در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.


تعیین وقت سفارت پرتغال به صورت فوری
یکی از روش‌ها برای تعیین وقت سفارت، نوع فوری آن است. این روش به این صورت است که شما سریع‌تر از حالت عادی به سفارت مورد نظر مراجعه می‌کنید و امور مربوط به دریافت ویزا را انجام می‌دهید. البته توجه داشته باشید این روزش نسبت به روش عادی هزینه بیشتری دارد.
تعیین وقت سفارت پرتغال به صورت فوری زمانی مناسب است که فرد باید در یک بازه زمانی مشخص به کشور پرتغال سفر کند. برای مثال فرد یک جلسه کاری دارد و باید در روز تعیین شده در این کشور حضور داشته باشد.


وقت سفارت پرتغال عادی
در صورتی که برای سفر به کشور پرتغال عجله‌ای ندارید، بهتر است وقت سفارت به صورت عادی را انتخاب کنید و امور مربوط به اخذ ویزا را طبق روال عادی انجام دهید. تفاوت این روش با روش فوری در این است که زمانی که شما وقت فوری را انتخاب می‌کنید حدود دو هفته بعد می‌توانید به سفارت مراجعه کرده و امور خود را انجام دهید اما در حالت عادی شما باید تقریبا یک ماه منتظر باشید تا بتوانید به سفارت مراجعه کنید.


اخذ وقت سفارت پرتغال چقدر زمان می‌برد؟
مدت زمان تعیین وقت سفارت پرتغال به نوع ویزای درخواستی شما بستگی دارد. همان طور که اشاره شد اگر بخواهید تعیین وقت فوری را انتخاب کنید، حدود دو هفته طول می‌کشد و پس از آن باید در موعد مقرر در سفارت حاضر شوید. این در حالی است که با انتخاب زمان عادی حدود یک ماه زمان می‌برد تا درخواست شما بررسی شود.


ساعات کاری سفارت پرتغال در ایران
دفتر سفارت پرتغال در کشور ما در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 2 فعالیت می‌کند. لازم به ذکر است که بخش کنسولی سفارت پرتغال تنها روزهای فرد و در ساعات 3 الی 4 عصر پاسخگوی تماس افراد است.
 

۱۱ مهر ۰۱ ، ۱۳:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دیگر باستان

راهنمای وقت سفارت سوئیس

به طور کلی برای مراجعه به تمام سفارت‌های حوزه شینگن باید وقت سفارت کشور مورد نظر را اخذ نمایید. خب همان طور که می‌دانید سوئیس هم در این حوزه قرار دارد و از این قاعده مستثنا نیست.حتما شما هم صف‌های طویلی که در گذشته جلو درب‌های سفارت‌های مختلف ایجاد می‌شد را به یاد دارید. افرادی زیادی که ساعت‌ها باید منتظر می‌ماندند تا برای گرفتن وقت سفارت نوبتشان می‌شد. برای سفر به کشور سوئیس هم در گذشته لازم بود که به صورت حضوری به سفارت مراجعه کرده وقت بگیرید. هر ساله گردشگران بسیاری برای سفر به این کشور از طریق سفارت سوئیس درخواست وقت سفارت سوئیس و سپس ویزا می‌ کنند و تا لحظات به‌ یادماندنی برای خود رقم بزنند. همانطور که می‌دانید انواع و اقسام ویزا برای سوئیس وجود دارد و برای دریافت هر نوع از ویزای سوئیس باید وقت و مدارک مختص آن دسته را آماده کنید وقت سفارت توریستی سوئیس، وقت سفارت تجاری سوئیس، وقت سفارت دیدار از خانواده یا بستگان سوئیس و وقت سفارت ویزای بلند مدت سوئیس مدل‌های مختلفی از وقت سفارت هستند که برای درخواست آنها روش‌های جداگانه‌ای وجود دارد. دریافت وقت سفارت سوئیس اولین قدم برای اخذ ویزای سوئیس و سفر به این کشور است. 

تعیین وقت سفارت سوئیس 
امروزه دیگر برای گرفتن وقت سفارت سوئیس نیاز به مراجعه حضوری نیست و می‌توانید بصورت آنلاین و با نوبت خود را دریافت کنید، که البته ممکن است کمی مراحل آن پیچیده باشد و پیشنهاد ما به شما این است که کار را به موسسه مطمئن و حرفه‌ای سفری دیگر بسپارید تا در کوتاهترین فرصت ممکن وقت سفارت شما را بدون دردسر اخذ کنند. برای این که بتوانید وقت سفارت سوئیس را بگیرید می‌توانید با مشاورین مجرب و توانمند سفری دیگر تماس حاصل نمایید. مشاورین ما در خدمت شما هستند تا در کمترین زمان ممکن بتوانید ویزای سوئیس را اخذ کنید. از جمله خدماتی که مشاورین ما به شما ارائه می‌دهند اخذ وقت سفارت، ویزا و غیره است. با اخذ وقت آنلاین سفارت سوئیس به راحتی می‌توانید در تاریخ و ساعتی مشخص به سفارت مراجعه کنید. سفارت مدارک را از شما اخذ می‌کند و بررسی آن آغاز می‌شود. در نظر داشته باشید که بدون داشتن وقت به هیچ عنوان نمی‌توانید برای اخذ ویزای سوئیس به سفارت سوئیس مراجعه نمایید. به این نکته توجه کنید که در سال‌های اخیر هم امکان اخذ وقت سفارت سوئیس به صورت حضوری بطور کلی حذف گردیده و تنها می‌توانید به صورت آنلاین این وقت را دریافت کنید.


مدارک لازم جهت تعیین وقت سفارت سوئیس
برای گرفتن وقت سفارت سوئیس ابتدا باید مشخص کنید که وقت سفارت فوری را می‌خواهید یا عادی؟ اگر برای سفر به کشور سوئیس زمان کمی را داشته باشید باید وقت فوری سفارت سوئیس را اخذ کنید. 
اگر وقت عادی سفارت را می‌خواهید، می‌توانید در بازه زمانی بیشتری به سفارت مراجعه کنید. با وقت عادی سفارت می‌توان در مدت زمانی بین یک تا سه ماه به سفارت مراجعه کرد. پس از این که با توجه برنامه سفری خود نوع وقتتان را مشخص کردید می‌توانید با خیال آسوده این وقت را اخذ کنید. به این ترتیب در کمترین زمان ممکن می‌توانید به سفارت مراجعه نمایید. در غیر این صورت می‌توانید وقت عادی سفارت را بگیرید. برای دریافت هر نوع نوبت سفارت سوئیس شما باید اسکن پاسپورت، دعوتنامه یا رزرو هتل و اطلاعات تماس و آدرس را برای کارشناسان سفری دیگر بفرستید. 

کلام آخر
برای اخذ وقت سفارت سوییس حتما باید به صورت آنلاین اقدام کنید و اگر اینکار را به موسسات حرفه‌ای همچون سفری دیگر. بسپارید تا به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن وقت سفارت سوئیس را برایتان اخذ کنند. برای اخذ وقت سفارت سوییس نکاتی وجود دارند که باید برای مراجعه به سفارت به دقت آن‌ها را بررسی کنید و با توجه به این در تاریخ مشخص شده به سفارت مراجعه کنید. بدون تأخیر و رأس ساعت مشخص شده به سفارت سوئیس مراجعه کنید. از همراه داشتن هرگونه وسیله الکترونیکی از جمله گوشی موبایل، تبلت، ساعت دیجیتال و غیره خودداری کنید. از همراه داشتن هر گونه وسیله اشتعال زایی خودداری کنید. لباس رسمی و مرتب بپوشید. در سفارت با اشخاص غریبه هم صحبت نشوید و منتظر بمانید تا نام شما را صدا کنند. در صورتی که مصاحبه‌ای با شما انجام گرفت صادقانه و با آرامش پاسخ دهید و عجله نکنید آخرین نکته خیلی مهم این است که آرامش شما بسیار اهمیت دارد و باید با آرامش پاسخ افسران سفارت را بدهید.
 

۰۹ مهر ۰۱ ، ۱۵:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دیگر باستان

راهنمای وقت سفارت نروژ

اگه می‌خواید تو یه وقت و زمان درست و مشخصی به کشور نروژ وارد شید، باید از طریق وقت سفارت نروژ به گرفتن ویزاتون اقدام کنید. هدف کلی از ارائه وقت سفارت اینه که مردم بتونن تو یه تایم درست و مشخصی وارد کشور مقصد بشند و در نتیجه یه نظم کلی تو امور مربوط به گرفتن ویزا و ورود به کشور اجرا بشه. نروژ یه کشور خیلی جذاب و دیدنی و البته کوچیک است.
 اگه می‌خواید به این کشور سفر کنید، حتما لباسای گرمتون رو همراه خودتون ببرید چون هوای این کشور تاحدودی سرده. به افرادی که به برف و سرما علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنم حتما به این کشور سفر کنند. در ادامه این مقاله درمورد نحوه گرفتن وقت سفارت نروژ باهاتون صحبت می‌کنیم، پس تا آخر این مقاله حتما همراهمون باشید. اگه تو زمینه دریافت وقت سفارت، نحوه مهاجرت و یا سفر به کشورهای اروپایی به یه راهنما و مجموعه باتجربه نیاز دارید، به بلاگ سفری دیگر مراجعه کنید تا همکاران من شما رو راهنمایی کنن.


نحوه گرفتن وقت سفارت نروژ 
برای گرفتن وقت سفارت نروژ باید اول شیوه و نوع وقت سفارت رو تعیین کنید. این زمان تنها وقتی انتخاب میشه که نوع ویزاتون مشخص شده باشه. مثلا اگه می‌خواید ویزای تحصیلی بگیرید، باید وقت سفارت تحصیلی رو انتخاب کنید. واسه اینکه بتونید وقت سفارت رو بگیرید، بهتره که با یه مجموعه کاربلد در ارتباط باشید. وقت فوری سفارت نروژ بهتون این امکان رو می‌ده که تو کمترین زمان ممکن، وارد سفارت بشید و ویزای فوری رو دریافت کنید. هر چند این بازه زمانی کوتاه‌تر باشه، می‌توانید سریع‌تر وقت سفارت نروژ رو دریافت کنید. در مورد وقت عادی سفارت هم باید بگیم که شما می‌توانید در مدت زمان بیشتری به سفارت مراجعه کنید. 


زمان مناسب برای تعیین وقت سفارت نروژ
بهترین وقت سفر، زمان تعطیلات است و بیشتر مردم تو این مدت به کشورهای مختلف جهان سفر می‌کنند. مردم دوست دارن که تو تعطیلات و روزهای خاصی مثل نوروز، کریسمس، تعطیلات تابستان به سفر برن واسه همین تعداد تقاضا برای گرفتن ویزا تو این زمان خیلی بیشتره. بهترین زمان واسه گرفتن وقت سفارت نروژ، شش الی هشت هفته قبل از شروع شدن تعطیلاته. تو این بازه زمانی به راحتی می‌تونید همه کارهای مربوط به اخذ ویزا رو با خیال راحت و آسوده انجام بدین و سر وقت به کشور مورد نظرتون سفر کنید. 

هزینه تشکیل پرونده برای اخذ ویزای نروژ
نکته مهمی که درباره وقت سفارت نروژ و گرفتن ویزا باید بهش توجه ویژه داشته باشین، هزینه‌های تشکیل پرونده واسه گزینه ویزا و درکل هزینه‌های سفره. واسه اینکه بتونید به سفارت برید، باید هزینه پرداخت کنید ولی خب بعد از ورود به سفارت هم باید دوباره هزینه بیشتری رو بپردازید. میزان هزینه‌ای که باید پرداخت کنید، به سن تون بستگی داره، مثلا بچه‌های زیر شش سال لازم نیست هیچ پولی رو پرداخت کنند. بچه‌های بین شش تا دوازده سال باید 35 الی 40 یورو رو به صورت نقدی یا همان اسکناس به سفارت پرداخت کنند. کسانی که بیشتر از دوازده سال سن دارند، باید 85 تا 120 یورو رو به سفارت نروژ پرداخت کنند. باید بدونید که اگه این هزینه رو پرداخت نکنیند، پرونده تون بررسی نمیشه.


توصیه‌های مهم در مورد سفارت نروژ
شاید شما الان تصور کنید که فقط واسه گرفتن ویزا باید سفارت نروژ مراجعه کنید، ولی خب رفتن به سفارت فقط این یه مورد ختم نمیشه و خیلی از مردم بعد از گم شدن ویزاشون، واسه گرفتن ویزای جدید به سفارت مراجعه می‌کنند. اگه می‌خواید به سفارت نروژ مراجعه کنید، باید حتما وقت سفارت نروژ داشته باشین، بدون داشتن این وقت نمی‌تونید وارد سفارت بشید. باید با نوع ویزای درخواستی تون رو در نظر بگیرید و با توجه به اون وقت سفارت رو دریافت کنید. بعد از اخذ وقت سفارت، باید تو همون تاریخ و ساعت به سفارت برید تا بدون هیچ معطلی و تاخیری وارد سفارت بشید و درخواست خودتون رو مطرح کنید. اگه تو یه تاریخ و ساعت دیگه به سفارت برید، اجازه ورود بهتون داده نمیشه. 
بهتون پیشنهاد می‌کنم که حتما یه نفر رو همراه خودتون به سفارت ببرید تا وسایلی مثل فندک، سلاح گرم، سلاح سرد، اسپری، وسایل دیجیتال، وسایل الکترونیکی و... رو به همراه بسپرید و خودتون باید بدون هیچ کدوم از این وسایل وارد سفارت بشید. بعد از ورود به سفارت باید مدارکتون رو تحویل بدین، در مورد درخواست و ارائه مدارک با کارمندان سفارت صادق و روراست باشید. هیچ مدرک جعلی و ساختگی رو با خودتون به سفارت نبرید، چون سفارت همه رو مو به ‌مو چک می‌کنه. اگه مدارک رو تقلبی تشخیص بدن، درخواست شما رد میشه.


سخن پایانی
در این مقاله درباره وقت سفارت نروژ باهاتون صحبت کردیم. اگه قصد سفر به کشورهای اروپایی یا مهاجرت به اونارو دارید، یا همکاران ما در بلاگ سفری دیگر تماس بگیرید. شما می‌تونید همه سوالات خودتون رو در مورد نحوه گرفتن وقت سفارت از ما بپرسید.
 

۰۶ مهر ۰۱ ، ۱۳:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دیگر باستان

راهنمای وقت سفارت سوئد

کشور سوئد یکی از کشورهای پیشرفته و زیبای اروپایی است که سالانه تعداد بسیاری از افراد به آن سفر یا مهاجرت می‎کنند. برای رفتن به سوئد مانند دیگر کشورها احتیاج به ویزا داریم که اخذ این ویزا نیازمند طی کردن مراحلی است که از وقت سفارت آغاز می‎شود. در ادامه این مطلب راهنمای وقت سفارت سوئد را برای شما بررسی خواهیم کرد تا با یکی از مهم‏ترین مراحل سفر به سوئد آشنا شوید.

آشنایی با سفارت سوئد و نکات مربوط به آن
سفارت سوئد در تهران است. پس باید برای گرفتن ویزا و مصاحبه از هر شهر دیگر به تهران بیایید. بهتر است قبل از اینکه وقت سفارت سوئد را بگیرید و یا اینکه به مصاحبه بروید از نکات مهمی درباره این کار باخبر شوید. برای اخذ ویزا و کارهای سفارت باید هزینه پرداخت شود. کل این هزینه به صورت آنلاین و با کارت‌های بانکی بین‌المللی پرداخت می‌شوند. 
پس اگر حساب بین‌المللی ندارید از طریق خدماتی که در این زمینه وجود دارند، هزینه را پرداخت کنید.‌ فرم ویزا به صورت اینترنتی تکمیل خواهد شد و تمامی هزینه‌ها نیز باید قبل از ورود به سفارت پرداخت شود. بعد از اینکه مدارک را تحویل دادید و انگشت نگاری را انجام دادید بررسی مدارک آغاز خواهد شد. این مورد را به یاد داشته باشید که مدارک حتما در پوشه و به صورت دسته بندی ارائه شوند. 


وقت سفارت سوئد را چطور دریافت کنیم؟
برای اینکه بتوانید برای مصاحبه یا اخذ ویزا به سفارت سوئد بروید نیاز به وقت سفارت دارید. وقت سفارت به شما خواهد گفت که چه زمانی باید برای تحویل مدارک و انگشت نگاری باید به کنسولگری سوئد مراجعه کنید. برای گرفتن وقت سفارت باید به سایت مربوطه مراجعه و ثبت نام کنید. 
برای ثبت نام یک فرم در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با پر کردن و پرداخت هزینه از طریق کارت اعتباری بین‌المللی درخواست شما برای وقت سفارت ثبت می‎شود. بعد از چند هفته زمان حضور برای شما ارسال خواهد شد. افرادی که قصد سفر فوری به سوئد دارند می‏توانند وقت سفارت به صورت فوری دریافت کنند. 
برای این کار نیازمند استفاده از کمک افرادی هستید که در این زمینه بیشتر از شما تجربه داشته باشند. از این رو باید با وکلای مهاجرت و کسانی که مشاوره در این زمینه را انجام می‏دهند، تماس بگیرید. کشور سوئد ویزای شینگن را اعطا می‏کند و یکی از سخت‏گیرترین کشورها در این زمینه است. پس بهتر است قبل از اینکه اقدام به هرکاری درباره مسافرت یا مهاجرت به سوئد را انجام دهید، با افراد متخصص در این کار مشورت کنید. 


هزینه وقت سفارت کشور سوئد چقدر است؟
در بالا بیان کردیم که برای وقت سفارت سوئد نیاز است تا هزینه‏ای را پرداخت کنیم. این هزینه به صورت اینترنتی و با استفاده از کردیت کارت یا کارت‏های اعتباری بین‌المللی پرداخت می‏شود. برای پرداخت هزینه می‎توانید به سایت‏هایی مراجعه کنید که حساب‏های ارزی می‏سازند و از طریق آن‏ها اقدام به گرفتن یک حساب ارزی کنید. 
هزینه سفارت سوئد معمولا زیر 90 یورو است. البته این مبلغ در سال‏های مختلف ممکن است متفاوت باشد و شما باید مبلغ دقیق را در سایت مشاهده کنید. برای افرادی که فرزند دارند نیز گاهی نیاز به پرداخت هزینه است. اگر کودک شما زیر 6 سال سن داشته باشد نیاز به پرداخت هزینه سفارت برای وی نیست.
 اگر بین 6 تا 12 سال سن دارد، می‎توانید نصف هزینه یک فرد بالغ را برای وی پرداخت کنید. کودکان بالای 12 سال هزینه یک فرد بزرگسال را پرداخت می‎کنند. این مورد را نیز به یاد داشته باشید که فیش پرداختی به همراه فرم ثبت نام باید در روز مصاحبه به همراه مدارک شما باشد. پس حتما از فرم ثبت نام و فیش پرداختی خود پرینت بگیرید.


سخن پایانی
راهنمای وقت سفارت سوئد یکی از مهم‏ترین مواردی است که باید در ابتدای سفر یا مهاجرت به سوئد به آن توجه کنیم. از این رو در این مطلب راهنمای کامل گرفتن وقت سفارت سوئد برای شما شرح داده شد. هم‎چنین نکات مهم این کار مطرح شد.
 

۰۴ مهر ۰۱ ، ۱۳:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دیگر باستان

راهنمای وقت سفارت اسپانیا

اگر شما عزیزان تصمیم دارید تا به کشور اسپانیا سفر کنید، باید برای دریافت ویزا اسپانیا به سفارت این کشور مراجعه نمایید. پیش از مراجعه به این سفارت، باید به صورت اینترنتی از آن‌ها وقت بگیرید. در واقع، شما با دریافت وقت سفارت اسپانیا، از بروز هرج و مرج در این سفارت، جلوگیری می‌کنید. شما باید در زمان تعیین شده به سفارت اسپانیا رفته و با ارائه مدارک و انجام برخی از مصاحبات، برای دریافت ویزا خود اقدام نمایید. اگر می‌خواهید که با این مدارک و نحوه دریافت وقت سفارت آشنا شوید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. 


معرفی وقت سفارت اسپانیا و انواع آن
همان طور که در ابتدا مقاله بیان شد، شما عزیزان برای این که بتوانید ویزای کشور اسپانیا را دریافت کنید، باید به سفارت آن مراجعه کنید. اما، اگر در طی روز هزاران نفر برای این کار به سفارت مراجعه کنند، بی‌نظمی و هرج و مرج شدیدی در آن جا به وجود خواهد آمد. بنابراین، برای جلوگیری از بروز این اتفاق، شما عزیزان باید به صورت اینترنتی برای دریافت وقت سفارت اسپانیا اقدام کنید. لازم به ذکر است تا بدانید که دریافت این وقت ممکن است 2 الی 20 روز کاری طول بکشد. لذا، اگر برای دریافت ویزا عجله دارید، حتما از مدتی پیش برای این کار اقدام کنید.
وقت‌های این سفارت، دارای انواع مختلفی هستند که شما می‌توانید طبق ویزایی که می‌خواهید، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. لازم به ذکر است تا بدانید که وقت سفارت کشور اسپانیا به طور کلی دارای دو نوع کوتاه مدت و بلند مدت است که تعدادی از آن‌ها، به شرح زیر می‌باشند:
•    توریستی( کوتاه مدت ) 
•    تجاری( کوتاه مدت )
•    پزشکی( کوتاه مدت )
•    ورزشی( کوتاه مدت )
•    پزشکی تحت درمان( بلند مدت )
•    تحصیلی( بلند مدت )
•    سرمایه گذاری( بلند مدت )
•    ازدواج( بلند مدت )
•    کاری( بلند مدت )


مدارک مورد نیاز برای دریافت وقت سفارت اسپانیا
شما متقضیان دریافت وقت سفارت اسپانیا، پس از تعیین وقت، باید در زمان مراجعه به این سفارت حتما مدارکی را با خود به همراه داشته باشید. به یاد داشته باشید که عدم وجود هر یک از مدارک، سبب می‌شود تا نتوانید ویزا خود را دریافت کنید. لذا، تمامی مدارک را آماده کرده و سپس در زمان مقرر، آن‌ها را به مسئول مربوطه تحویل دهید. برخی از مهم‌ترین این مدارک که برای دریافت ویزا اسپانیا الزامی هستند، شامل موارد زیر می‌باشند: 
•    اصل و کپی گذرنامه‌ای که حداقل 6 ماه اعتبار دارد. 
•    اصل و کپی تمامی مدارک هویتی اعم از: شناسنامه و کارت ملی
•    تمکن مالی و گزارش 6 ماهه اخیر حساب بانکی( به میزان حداقلی که سفارت اسپانیا بیان کرده است. )
•    ارائه دعوتنامه( در صورت داشتن دعوتنامه از سمت یک شرکت و یا موسسه، از سمت اقوام، از سمت بیمارستان و .... )
•    ارائه گواهی اشتغال به تحصیل یا گواهی اشتغال به کار
•    بیمه نامه مسافرتی و بلیط رفت و برگشت به اسپانیا
به یاد داشته باشید که علاوه بر مدارک ذکر شده، باید رزرواسیون هتل خود در کشور اسپانیا را نیز ارائه دهید که در صورت نداشتن، ممکن است شما را در مرحله مصاحبه، رد نمایند. 


هزینه وقت سفارت اسپانیا
هم اکنون که به طور کامل با وقت سفارت اسپانیا آشنا شدید، ممکن است سوال کنید که آیا برای دریافت این وقت باید هزینه‌ای را پرداخت کنیم؟ بله، شما عزیزان برای دریافت این وقت باید مبلغی را مابین 200 هزار تومان الی 400 هزار تومان پرداخت نمایید. به یاد داشته باشید که حتما فیش واریز این مبلغ را تا روز دریافت ویزا خود به همراه داشته باشید. علاوه بر این، حتما در زمان مصاحبه به تمامی سوالات به درستی و با احترام پاسخ دهید. زیرا، اگر در مصاحبه رد شوید، باید مجدد برای دریافت وقت اسپانیا مراجعه کرده و مبلغ ذکر شده را مجدد واریز کنید. 


خلاصه مطلب
ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما متقاضیان گرامی را با نحوه دریافت وقت سفارت اسپانیا آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که در هنگام مراجعه به این سفارت، حتما در زمان مقرر در آن جا حضور داشته باشید و لباس‌های رسمی و متناسبی را بپوشید. همچنین، در هنگام مصاحبه، به تمامی سوالات با آرامش پاسخ داده و از پرخاشگری خودداری کنید. اگر در این زمینه سوالی دارید و یا می‌خواهید با نحوه مصاحبه وقت این سفارت آشنا شوید، می‌توانید از همکاران ما کمک بخواهید. همکاران ما شما را با تمامی سوالات و نحوه پرسیدن آن‌ها، آشنا خواهند کرد. 
 

۰۲ مهر ۰۱ ، ۱۶:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفری دیگر باستان
فرناز حضوری  امیرحسین رحیمی  امین بابازاده
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!